Justin Drew Bieber

Direktlänk till inlägg 25 februari 2011

Justins nya frisyr!

Av Lara Bieber - 25 februari 2011 22:22

Hejsan. Vad tycker ni om Justins nya frisyr? Han klippte sig för några dagar sen =/ Jag tycker att det såg bättre ut förut! Jag älskade ju hans "bieber frisyr" . Men han är snygg i den nya frisyren också :)


Eller vad tycker ni?


/Lara Bieber

 
 
Ingen bild

anonym

27 februari 2011 10:54

snyggare nu!! :D Fin blogg :)

Lara Bieber

27 februari 2011 10:55

Jag tycker att frisyren va finare förut, men han är fortfarande lika söt :D

Tack så mkt :)

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Lara Bieber - 6 mars 2011 13:45

Hello! Jag har vart sjuk och mått dåligt. Men nu sätter jag igång bloggandet igen! :) jag har köpt biljetter nu. Jag ska gå på Never say Never den 23 Mars (premiären) . Jag ska gå i Stockholm med min söta kusin Amanda <3 Det ska bli superkul! Hon ...

Av Lara Bieber - 2 mars 2011 12:09


       /Lara Bieber

Av Lara Bieber - 2 mars 2011 11:45

Hejsan. Igår på Justins födelsedag träffades Justin och Selena. Dom gick till en restaurang och åt! Sen gick de nya paret och shoppade i ett köpcentrum. De stannade vid D&G och Louis Vuitton och delade några kramar på vägen.              ...

Av Lara Bieber - 1 mars 2011 18:22

  /Lara Bieber

Av Lara Bieber - 1 mars 2011 18:19

Justins nya låt har nu kommit ut på spotify!!! :D     /Lara Bieber ...

Presentation

Välkommen till min fan blogg om popstjärnan Justin Bieber! Här kommer du få läsa om fakta och se fina bilder på Justin Drew Bieber :)

Omröstning

Vad är det du älskar med Justin?
 Allt! :)
 Hans personlighet :)
 Hans utseende :)
 Hans röst :)

Fråga mig

6 besvarade frågor

Ovido - Quiz & Flashcards