Justin Drew Bieber

Direktlänk till inlägg 1 mars 2011

HAPPY BIRTHDAY JUSTIN! <3

Av Lara Bieber - 1 mars 2011 12:49

Hello!! Idag är det den 1 Mars :) Idag blir Justin Bieber 17 år :D Happy Birthday my angel <3 Han har ju fått en ny lägenhet, det stog att han skulle få den i 17 årspresent av hans föräldrar. Den är på 220 kvadratmeter och den kosta 1,7 miljoner dollar vilket mostvarar ca 11 miljoner svenska kronor! Han får tillgång till pool, bastu och gym. Han har 3 sovrum och 4 badrum.



Bildextra! Justin Biebers första egna lägenhet

Bildextra! Justin Biebers första egna lägenhet

Bildextra! Justin Biebers första egna lägenhet

Bildextra! Justin Biebers första egna lägenhet

Bildextra! Justin Biebers första egna lägenhet

Bildextra! Justin Biebers första egna lägenhet

Bildextra! Justin Biebers första egna lägenhet

Bildextra! Justin Biebers första egna lägenhet

Bildextra! Justin Biebers första egna lägenhet



/Lara Biebe

 
 
ame-lyn

ame-lyn

1 mars 2011 15:30

Jag vill också bo i ett sånt hus ju! Orättvist skulle jag vilja kalla det...:/

http://ame-lyn.bloggplatsen.se

Lara Bieber

1 mars 2011 16:32

Hehe ja, kanske. Men så är det om man är rik, känd och bor i hollywood!

 
Ingen bild

Amy

1 mars 2011 20:20

Jag vill också bo i sånt lyxig penthouse!!!

Lara Bieber

1 mars 2011 20:47

Haha, ja det vill nog vi alla ;P

 
Tobias

Tobias

1 mars 2011 23:09

Vad behöver han allt det till?

http://www.bachbloggen.bloggplatsen.se

Lara Bieber

1 mars 2011 23:23

Hahaha, ja du.. han är känd över hela världen plus att han bor i Hollywood. Han är ju stenrik så varför inte?

 
Jennifer

Jennifer

2 mars 2011 09:30

Hade lätt sovit i sista sovrummet :)
Jag är inget spec för JB men han är väl okej^^
Fin blogg, den är lixom intressant även fast man inte tycker om honom så mkt:)

http://www.AngelOne.bloggplatsen.se

Lara Bieber

2 mars 2011 11:40

haha samma här! Aw, tack så mycket :) ska kolla in din blogg mä!

 
Berfin Bieber :-)

Berfin Bieber :-)

3 mars 2011 17:08

Vad snyggt

http://Bieber

Lara Bieber

4 mars 2011 16:57

tack

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Lara Bieber - 6 mars 2011 13:45

Hello! Jag har vart sjuk och mått dåligt. Men nu sätter jag igång bloggandet igen! :) jag har köpt biljetter nu. Jag ska gå på Never say Never den 23 Mars (premiären) . Jag ska gå i Stockholm med min söta kusin Amanda <3 Det ska bli superkul! Hon ...

Av Lara Bieber - 2 mars 2011 12:09


       /Lara Bieber

Av Lara Bieber - 2 mars 2011 11:45

Hejsan. Igår på Justins födelsedag träffades Justin och Selena. Dom gick till en restaurang och åt! Sen gick de nya paret och shoppade i ett köpcentrum. De stannade vid D&G och Louis Vuitton och delade några kramar på vägen.              ...

Av Lara Bieber - 1 mars 2011 18:22

  /Lara Bieber

Av Lara Bieber - 1 mars 2011 18:19

Justins nya låt har nu kommit ut på spotify!!! :D     /Lara Bieber ...

Presentation

Välkommen till min fan blogg om popstjärnan Justin Bieber! Här kommer du få läsa om fakta och se fina bilder på Justin Drew Bieber :)

Omröstning

Vad är det du älskar med Justin?
 Allt! :)
 Hans personlighet :)
 Hans utseende :)
 Hans röst :)

Fråga mig

6 besvarade frågor

Ovido - Quiz & Flashcards