Justin Drew Bieber

Direktlänk till inlägg 1 mars 2011

Justin Bieber vill komma till Sverige!

Av Lara Bieber - 1 mars 2011 13:04

Hejhej! Biljetterna till Never say Never släpps ut på sf biografer den 2 Mars, alltså på onsdag imorgon :D Vi har ingen sf biograf här i den staden jag bor men jag känner många i Stockholm, jag ska be någon köpa biljetter till mig!! Dom tar ju slut fort ;) Föressten har ni sett när JB har vart med i Aftonbladet? :D Hihi kolla:



Det sägs att han kommer i höst! ;) Han sa att han vill komma hit och uppleva och se fansen är också!!! Har ni sett denna artikel?


/Lara Bieber

 
 
malinekström

malinekström

10 mars 2011 20:00

Jag hoppas också på att han kommer hit, men som det ser ut nu är det bara rykten... men man får hålla uppe hoppet ;D

http://www.pulsmätare.com

Lara Bieber

14 mars 2011 20:58

Ja, precis! :)

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Lara Bieber - 6 mars 2011 13:45

Hello! Jag har vart sjuk och mått dåligt. Men nu sätter jag igång bloggandet igen! :) jag har köpt biljetter nu. Jag ska gå på Never say Never den 23 Mars (premiären) . Jag ska gå i Stockholm med min söta kusin Amanda <3 Det ska bli superkul! Hon ...

Av Lara Bieber - 2 mars 2011 12:09


       /Lara Bieber

Av Lara Bieber - 2 mars 2011 11:45

Hejsan. Igår på Justins födelsedag träffades Justin och Selena. Dom gick till en restaurang och åt! Sen gick de nya paret och shoppade i ett köpcentrum. De stannade vid D&G och Louis Vuitton och delade några kramar på vägen.              ...

Av Lara Bieber - 1 mars 2011 18:22

  /Lara Bieber

Av Lara Bieber - 1 mars 2011 18:19

Justins nya låt har nu kommit ut på spotify!!! :D     /Lara Bieber ...

Presentation

Välkommen till min fan blogg om popstjärnan Justin Bieber! Här kommer du få läsa om fakta och se fina bilder på Justin Drew Bieber :)

Omröstning

Vad är det du älskar med Justin?
 Allt! :)
 Hans personlighet :)
 Hans utseende :)
 Hans röst :)

Fråga mig

6 besvarade frågor

Ovido - Quiz & Flashcards